To The Small- Land

Jag ska hem till Småland idag men jag kommer skriva i min blogg när jag är hemma.
Får allt sno mammas dator, brorsans eller pappas. Men jag tror att det blir mammas istället.
Då jag jag minsann skriva så det bara skriker om det!
Det ska faktiskt bli helt ok att åka till Sävsjö igen. Får gå till Campingen och ta en glass ^^ Nej du det är allt för tidigt det.
Men hur som helst så hinner jag inte skriva så mycket nu för jag ska till Centralen och hämta ut mina biljetter och sedan bär det i väg till skolan. Nu skiner solen, fan bäst att det är fint väder i dem småländska skogarna med..

Hörs Snart igen kära läsare
Massor av Kramar

Kommentarer
Postat av: TinA

hoppas du har trevligt hemma :)

2009-03-26 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0