Thursday Night : Oh Yeah

Sitter med ett tangentbord jag blir tokig på, men får inte slänga ut det från fönstret för Anna tror ja
tänker inte fråga, vet vad svaret är. Men knapparna är jobbiga och vill inte lyda mig, jag får trycka ner dem
skitahårt, stackars mig.
Idag vaknade jag tidigt, vaknade halv sex och var pigg men gick och lade mig igen, jisses vad ljust det var i rummet.
Sedan vaknade jag vid halv nio igen och satte igång att läsa i min bok, läser en psykologibok som heter
 "män från mars , kvinnor från venus" Någon som läst den?  Jag tycker att den är jättebra förklaringar från boken och sådant. Jag har verkligen fastnat för den. Jag läser nog ut den innan måndag. Jag ska nog köpa den också.  Men har läst halva boken nu så får se om jag läser innan jag går och lägger mig. Det får vi allt se..

Så lite innan 1 tiden körde Anna mig och Dennis till skolan. Där satt vi och läste roliga texter då handledaren försvann.
Jisses vad vi garva! Men hon var inte så glad på oss när vi inte använt en viss mail som man använder för skolan, first class heter den. Tycker inte alls om det, så använder det inte, men jag har lovat att bättra på det.. Jag får väl allt vara en ängel nu och lyda. (a) Kan i alla fall försöka .hihi

Sedan blev vi hämtade av Anna som kom körande med hennes Ferrari som en fartdåre, well så var det inte men
gör väl inget om jag dummar mig lite :P ? Jag är ju som jag är. hihi

Jag träffade Kim idag, vi tog en fika på Hälls, inte hell, det hade minsann varit nåt. Antar att dem serverar varma saker där men jag tog i alla fall en lagom kall pärlboll på Hällls. Vi satt och pratade ett bra tag om allt möjligt och jag tyckte att det var jätte trevligt!

Nu ikväll sprang jag upp till Anna och gjorde kladdkaka och så hjälpte jag henne lite med hennes läxa. Polik var ämnet, vilket jag inte är så bra på .  Jag får allt bli duktigare på det

Idag blev jag klar med andra steget ! :D Så ska får det tredje steget i morgon, då ska jag sätta igång. Jag har verkligen krut!

Nu ska jag göra Anna lite sällskap och höra vad hon jobbat med, hon har varit så flitig ..  stolt   - snyter mig ^^

Sedan drog jag , Anna och Dennis iväg till MM baren. Det var länge sedan jag var där. Det var både trevligt och inte trevligt . Jag fick sjukt jobbiga samtal och jobbiga sms men jag "cuttar" det nu. Asså jag skiter i det och tänker inte nåt med det att göra. Det är inget jag kan göra nåt åt och jag har inte ansvar för det. Jag har ansvar för mig själv och nu när jag har kommit så här långt så tänker jag inte låta det dra ner mig på något vis, det tänker jag inte göra
Sorry men så är det

Chao!

Kommentarer
Postat av: TinA

Haha, humor :)

2009-03-19 @ 20:50:04
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anna

herregud kvinna LÄR DEJ STAVA!! =P o du, det är ffs inge fel på mitt tagenetbord det är du som är svag, gå å träna med dej, bananskal! det är väl bättre med fartdåre än en gammal kärring som kör 20 km/H som du ;;) hahahah! sry gumms men jaa (A) jaa, d var ju möe te hjälp jag fick du bara garva åt mig =( din bananröv! nåja, jag är stolt över dej gumman och tycker du har förändrats o det är bra så länge du är nöjd med dej själv o så =) Love u honey! o du, du är ffr mitt bananskal o så ;) MOHAHAHH

2009-03-19 @ 21:07:44
URL: http://kramigaspittfire.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0