More Monday News

Nu sitter jag och lånar Annas dator, medans paret Jansson/Carlsson ligger och myser i soffan framför en film
Vi ska till Ikea efter det och jag har med mig pengar får att köpa lite grejer.
Jag antar att jag hittar nåt , det borde jag göra
Det är ju Ikea For God Sake! Men det ska bli kul. Det är skönt att komma iväg lite.
Det var tänkt att jag skulle träffa Kim idag men hon var sjuk så vi får ta det någon annan dag men det ser jag fram emot.
Annars så skriver jag till lite folk på facebook, säger det igen.
"Jag vill ha min dator tillbaka! "

Jag funderar även på att dra till Tim ikväll.
Bara titta förbi och säga hej och så. Saknar honom.
och så kämpar jag på med mitt 12 stegsprogram. Jag är på andra steget, så stolt!
Men det går bra, man har liksom öppnat ögonen
och jag känner själv att jag har förändras och andra märker det
med på hur jag tänker, pratar och så.
Förut gömde jag mig mer men inte längre.
Jag hoppas att dem som står mig
när ser min glöd, för jag känner av den och jag hoppas att jag utstrålar
och att ni ser att jag verkligen vill, för det vill jag och jag kommer att lyckas.

Snart är det vår och det ser jag verkligen fram emot så man kvan vara ute och ha kul.
 Har bestämt mig för att vara ute mer detta året, det blev inte så mycket av det förra året,
då stängde jag in mig och var i stort sätt på ett rum i månader
Nej så får det inte bli i år. No Way!

Snart flyttar jag även till min lägenhet, vilket jag ser fram emot.
 Det ska bli kul att inreda och sånt. Få verkligen flytta hemifrån på riktigt och
 ha ett eget ställe. Min aldeles egna lya.
Och där ska jag allt vara påhittig och engagerad.
Jag tänker börja tänka ut på att skriva en bok, som ska handla om att kämpa,
att våga att gå vidare. Att helt enkelt ta tag i sitt liv. Att lyckas.
Det är verkligen något som brinner för.

På bara några dagar har jag lärt känna mig själv bättre
men jag har ju en bra bit att gå men jag har ju ändå
kommit längre på bara några dagar än vad jag har gjort i hela mitt liv.
Nu har jag tagit tag i mitt liv på ett helt annat sätt och känner att jag vågar mera.
Vilket är en otrolig förändring.
Jag har otroligt bra stöd och vill säga tack till er!


Snart ska jag dra iväg, det ska bli kuliskuliskulis!
Ha det så bra kära läsare
Krama om!

Kommentarer
Postat av: TinA

När äre du flyttar?

2009-03-16 @ 17:04:28
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0