Monday Starts With School

I natt så vaknade jag flera gånger, mest av att jag skulle på toa.
Sedan vaknade jag av att det var så ljust i rummet så vid halv sex på morgonen så trodde jag att klockan
var runt åtta eller nåt. Men jag somnade om  Anna ringde mig och sa att vi skulle dra iväg vid kvar i nio
så jag åt bara en banan innan vi for i väg till skolan. Vad intressant det låter det jag skriver va? :P

Nu sitter vi tre gubbar i skolan och väntar på Annica men vi har inte sett så mkt av henne som vanligt
vet inte riktigt vad hon håller på med. Hon springer omkring som vanligt vilket är så irriterande.
Jag har inte fått tillbaka min dator än vilket jag verkligen saknar, börjar kännas lite tomt nu.

I veckan så vet jag inte riktigt vad som händer men jag ska försöka hålla mig sysselsatt
Idag ska jag träffa Kim, en tjej som jag träffat två gånger på Rasmus och Emils fest.
Vi ska ta en fika ihop. Sedan på kvällen är det inte bestämt vad som kommer att hända men det återstår att se.
Men antar att jag kommer att sitta med Anna eller nåt eller läsa något, eller se på Tv.

På onsdag så ska jag till katthemmet och ställa upp som voluntär och hjälpa till med katterna.
Jag behöver som sagt göra något på min fritid. Jag jobbar med mig själv nu för att bli stark och kunna klara av
livet lättare. Jag har haft det ganska så kämpigt men det är mer eller mindre på bättringsvägen. Jag ger inte upp i alla fall och det tänker jag aldrig göra. Det är mycket som har blivit så fel men jag får sluta tänka på det och se framåt i stället.

Nu jag jag kolla in på andra sidor. Vet inte vad jag ska skriva..

Chao

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet att du klarar av detta gumman, du har viljan!! Bara för dig att hitta på något på fridtiden o det är bra att du har inisativ och träffar nytt folk som Kim =) D blir nog nice o fika.. O katthemmet blir nog sweet för dig, du som älskar katter =) Pussen påré


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0