Finally

Jisses vad det är jobbigt att inte få blogga när man vill det
Vad jag saknar min dator! Det är helt otroligt. Gah!
Just nu är jag på skolan och har trist, känns liksom som att man måste vänta tills klockan är 3
jag har inget att göra förutom att skriva i bloggen då förstås.
Hur det är med mig ?
Jo det är väl bättre, jag kämpar på mer nu än förut för jag vill verkligen ge gärnet med mitt mående.
Jag ska lyckas! Det har jag besämt!
I veckan har jag dock inte gjort så mycket. Det har väl hänt ett och annat fast även om det har
varit kastastrof vissa tilfällen så har det på ett och ett annat vis fått mig att vakna , inse mer.
Som sagt som en knuff framåt. Men det fixar sig det vet ja.
I veckan har jag pratat en hel del med lilla Anna som är sjuker : ( stackarn
Så träffade jag även Sabina
och så har jag pratat en hel del i telefon med Malin

I helgen ska jag eventuellt ta det lugnt. Jag ska "leka" med Anna
som sagt det är våran tur att skoja och umgås lite nu denna helgen : )

Nu ska jag ta och resa på mig.
Blåsan kallar

Morsning Korsning
Halvsen Eftermiddag :P

Och Anna : By the way ^^ Är sugen på choklad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att lyckas gumman :)



Hoppas du och Anna får skoj i helgen! :) Och hoppas hon blir frisk snart. Ge henne en kram från mig är du snäll (A) Kram

2009-03-13 @ 17:06:39
Postat av: Sabina

Det var jag som skrev där uppe som inte har något namn. Mitt namn kom inte med :P

2009-03-13 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0