Do Re Mi Fa So La Si

Jag sitter här på madrassen och har fått låna mammas dator (a)
(Som Dennis sa att nu är jag tillbaka i verkligenheten) Det kan man lugnt säga.
Resan hem gick bra men så typiskt att min mp3 inte fungerar alls nu och inte ens kan laddas
Fråga mig inte vad jag gör med mina saker men jag vet inte riktigt själv. Jag kanske misshandlar dem i sömnen.
Det får jag inte reda på om ni inte filmar mig. Men kanske borde bli av någon dag. Hehe
Det var lite förseningen men det gick bra ändå, jag satt och läste för det mesta.
I Mjölby stötte jag på Ngoc och det var vekligen länge sedan jag träffade henne, så vi satt och pratade lite om allt möjligt.

När jag kom hem så var pappa inte hemma och han visste inte att jag var hemma
så när han kom hem så dök jag bara upp ur tomma intet och jisses vad förvånad han blev.
Suprise!! Men han blev verkligen glad
Vi åt varma mackor och det var hur gott som helst.
Fast jag var ganska så mätt för jag hade ätit godis på tåget,
om inte mp3n funkar så får man använda käften till att tugga så tiden går snabbare.
Plus så var det så klart till njutning. Det får vi inte glömma!

Men jag mår bra i alla fall


Vi hörs i morgon kära läsare
Många kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0