Bah!

Nu är i alla fall datorn inlämnad för lagning och jag får tilbaka
den om 3 veckor. Orkar egentligen inte vänta så länge men jag har inget val.
Men det är deprimerande till en viss del för jag vill ju skrva, se på film , msn..
Ni vet, men nope så jag är väldigt rastlös. Visst det finns ju Tv.n med men
det känns inte så kul det heller och jag föredrar gärna sällskap på.
Men som sagt alt handlar ju om man vad visas på Tv.n men just nu känner jag
bara "ORKA" !!

I helgen vet jag inte vad jag ska hitta. Känns som jag har gråten i halsen
jag känner mig så ensam, vet inte vad jag ska göra eller ta mig till.
Har ju varit klen ett bra tag och nu känner jag mig klenare. Vill
inte vara ensam hela helgen, finns ju knappt nåt att göra för att fördriva tid
och jag vill ju gärna ha umgänge. Nu när mår som jag gör vill jag inte vara ensam
och det är inte heller bara det. Utan helgerna är ju min "höjdpunkt" Det är ju då
man vill ha nåt att göra och det är då det "roliga" händer ..
Deppigt tycker jag, hade tankar på att gå på bio själv men låter inte så lockande och
så har jag inte så mycket pengar heller.

Nu sitter jag i alla fall i skolan och missade bussen som en start
men jag sitter i ett rum själv där det inte finns någon lampa.
Ingen bryr sig om att jag sitter här så det är så irriterande lönlöst!

Orkar inte skriva mer

Tjao!

Kommentarer
Postat av: TinA

Putte är ju i örebro i helgen, passa på o träffa honom =)

2009-03-06 @ 21:42:06
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0