Bah, Bah And Bah!

Idag är det verkligen inte min dag, usch säger jag bara.
Jag kunde inte sova nåt i natt knappt. Jag var inte trött, jag låg inte och tänkte på negativa saker men
jag är väl mer eller mindre förvirrad över saker och ting. Jag vet inte varför jag inte kunde sova så bra
och när jag väl somnade så vaknade jag snabbt för att jag drömde mardrömmar.
Så på morgonen så orkade jag inte gå upp och utan låg och snoozade i en timma och blev irriterad på
väckarklockan. Men jag gick upp ändå och åt frukost. Det var tänkt att jag skulle ta mig till skolan på annat vis än buss
men det blev inte så utan fick ta en senare buss och kom försent. Det kändes så typiskt. Dem var jättesura på mig för att jag kom försent och sedan fick jag en massa uppgifter att göra. När jag väl gjort klart det så ville jag gå men nej det fick jag inte utan får sitta stilla och inte göra nåt eftersom Annica vill prata med mig innan jag drar hem. Men vart fan är hon då ?? !! Hon springer omkring och jag blir så jävla lack på henne. Kan hon fan inte ta mig först och sedan springa omkring så att jag kan dra hem någon jävla gång!! Är så trött på denna skiter alltså !!!!! Andas djupt

Sedan ska jag till socialen, dem har fortfarande inte hört av sig hur det blir med min nya lägenhet , vilket är frustrerande. Jag tror att det löser sig men jag flyttar ju nästa vecka så det är på tiden att det händer något. Jag hörde av mig till dem för några veckor sedan och ändå så har dem inte tagit tag i det. Andas! Denna måndag börjar inte så jättebra precis.

Känns även som att folk runt om kring mig skyller på annat istället för att säga som det är. Om man inte kan säga sanningen så tycker jag att man inte ska säga något alls. För att ljuga och skylla ifrån sig är ingen idé tycker jag.
För om det fortsätter så kommer jag inte palla med det. Vill ju ha ärliga människor runt omkring mig som vill vara med mig och som accepterar mig för den jag är. Jag kanske står ut med det just nu till och från men gillar det gör jag inte men jag känner på mig att jag kommer att gå vidare till sist för att det är slöseri med energi och jag förtjänar mycket bättre än det. Om det bara vore lättare, men det blir det väl någongång. Allt som behövs är tid.

Nej nu ska jag fan få tag på Annica annars drar jag hem ändå och skiter i det.

Får se om jag skriver mer sedan, beror på..
Jag hoppas min dag blir bättre sedan, men får försöka hitta på nåt som är roligt sedan.
Måndagen ska i alla fall sluta på ett bra sätt, det har jag bestämt!!

Bah!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

en dålig start på en ny vecka :( jag hoppas att allt löser sig, och det kommer att lösa sig!

Jag accepterar dig för den du är. Jag kräver inte att du ska vara en annan människa för det går inte. alla människor är olika. Du är den du är. Jag är den jag är.



Ses snart!

2009-03-23 @ 12:56:35
Postat av: TinA

Och glöm för allt i världen inte att andas! (som sagt) . Och sedan finns det ett supermotto som säger: DET ORDNAR SIG! :) På ett eller anant sätt så löser sig saker och ting, vare sig det är på det sättet du har tänkt dig eller inte. :)



Take care!

2009-03-23 @ 15:14:46
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0