Todays Final and Weekend Beginning

Jag vaknade själv i morse vid halv sju tiden
men jag ville inte gå upp så jag somnade om igen.
Sedan vaknade jag ytterligare en gång vid sju tiden och en del
av mig ville gå upp så att jag kunde äta frukost i lugn och ro och sånt.
Men jag lyssnade mer på annan del av mig och låg kvar i soffan.
Innan Maya väckte mig vid halv åtta så drömde jag en jätte konstig dröm.
Someone Translate It For Me
Jag var i alla fall i ett stort rum där det var en massa skolbänkar. Jag satt
vid en bänk och rummet fylldes av flera hundratals människor som satte sig
vid deras bänkar. Det var prov, men vi skulle inte skriva ner svar på något papper
utan man skulle ställa sig upp, även om man inte kunde svaret. Men om man
var den som skulle svara och svarade fel så skulle man bli dömd till döden.
Hade man lite rätt så skulle man sitta inne på livstid. Kategorin var : Rymden.
Jag satt vid min bänk och skakade och jag kollade hela tiden runt på alla andra människor.
Dem såg rätt så trygga , men det var väl en och annan som tittade bort då jag vände mig om.
I drömmen så var jag i det rummet men också så hoppade jag till en annan miljö då och då
I den miljön så satt jag vid min dator i ett vitt rum och chattade med folk och hade webcam på.
Så höll det på. Först var man livrädd för att få den livsavgörande frågan och helt plötsligt
så var man lugn och satt och chattade. Jag fick faktiskt frågan och domen att jag skulle hängas från ett
stup men när dem väl skulle släpa iväg mig så hamnade jag i det vita rummet igen och strax efter det
så vaknade jag, säger det igen Someone Translate It For Me.
Drömde även att Tim ringde mig och var full och berättade att han hade klippt håret för kort
och var nästan flintskallig. Haha

Jag drog iväg till praktiken lite senare än vanligt och var vid porten 5 min för sent.
Men det var ingen här så jag fick vänta i en halv timma tills Daniel kom. Så typiskt.
Men jag är stolt i alla fall. för jag har fixat dem hära 2 veckorna nu!
På praktiken så var jag inte raslös idag alls. Fick klippa lite till, leta bilder,
lägga ut bilder på en stor plansch, klistra fast dem på den, klistra fast text på bilderna.
Som sagt sysselsättning. Jag använde mig av spraylim och jisses , det gick inte få bort allt
på fingarna.  Men men jag är nöjd i alla fall, tyckte att jag gjorde ett bra arbete och Daniel var nöjd.
Det tycker jag är huvudsaken! Jag och Daniel drog till Krämaren för
att han skulle hämta en massa saker till fotodagen som är på tisdag.
Det tog ca en timma, och vad vi fick bära! Jag slutade dock en halv timma
senare men strunt samma. Nu är det över och jag är så stolt så.
I did it! Jag köpte även en kudde till soffan på Hemtex.

Jag ringde hem idag, och pratade med pappa..
Jag var på jätte bra humör och pratade på om allt möjligt.
Brukar aldrig prata med pappa på det sättet och han sa
" vad glad jag blir när jag hör att du är på humör, det gör mig så glad"
och vad säger smarthuvudet jag då ? Jo , att jag är lullig..
Men menade inte så, så jag hoppas verkligen inte pappa trodde
att jag hade druckit eller nåt. Jösses jag är bara för pinsam ibland.
Tim ringde med efter att jag pratat med pappa och då berättade jag det för
han och han skrattade åt mig och retade mig för det. Tror jag det . Hehe..
När jag är glad och så är jag lite galen. Ingen nyhet men det dära var bara dumt.
Fast kan ju inte direkt ringa upp pappa och säga att jag inte menade det.

Nu är det två dagar kvar tills jag får träffa min pälskling.
Idag har det gått en vecka sedan vi sågs. Men jag tyckte
att tiden gick ganska så snabbt ändå. Jag har hållt mig hyfsat sysselsatt.
Tim, jag saknar dig och ser fram emot att träffa dig!

Kan skriva i morgon vad jag gjorde i kväll.
Men jag antar att jag bara tar det lugnt.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

riktigt duktigt utav dej må jag säga som stått ut vill ja säga. o kudden va riktigt nice, utav d jag såg i camen ialf =P

2009-02-20 @ 18:40:38
URL: http://kramigaspittfire.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0