Thuuuuursday

Jag gick och lade mig runt halv elva igår kväll.
Jag somnade inte så snabbt men orkade inte sitta kvar vid datorn.

Idag tog jag bussen till praktiken, jag för lat för att gå, jag låg i soffan för länge.
Det vara när som man missade bussen, så fick mitt konditionspass för dagen, jisses
vad jag fick kuta. Men hann på den. Damen som stod och vänta på bussen också blev förskräckt när
jag snabbt kom rusande med alla mina krafter för att hinna med.

Gissa vilka som var här halv 9 på morgonen då jag kom i tid?
Just det , ingen! Det var låst och jag fick vänta 20 min på att någon skulle komma
Då kom Simon och frågade mig " om jag hade väntat länge" Jag förstår inte, dem vet ju
att jag börjar halv 9 och slutar halv 1 varje dag. Fast jag är inte förvånad. Jag
vet att jag har gnällt mycket om detta men måste ju få ur mig det, vill ju inte ha det inom mig precis.

I morgon vet jag inte hur det kommer att bli, för Simon ska till Gotland och Andreas är i Dalarna
så jag antar att det bara bli jag och Daniel. Men är lite orolig med för han var ju inte här i morse
Tänk om han inte kommer alls i morgon. Dessutom har jag inga uppgifter.
Idag så fick jag i alla fall vara med om en foto stund. Sådant tycker jag är intressant
då dem försöker få saker och ting se bra ut, hämta föremål och få det passa bra ihop med andra föremål.
Simon är den som tar bilderna och Daniel granskar noga. Dem båda kommer bra överens.

Efter praktiken gick jag till försäkringkassan och fick sitta och vänta i en timma
och mötet tog bara 5 minuter. Usch!
Jag var så otrolig kissnödig med och fick springa fort som bara den
till friskis och svettis och där satte jag snabbt på mig blåa plastpåsar
på skorna för att inte skita ner golvet. Ett måste där!
Därefter drog jag till Luculles och köpte frallor.
Jag skulle ta bussen hem men det var inte 31. an bussen som jag trodde och
jag fick hoppa av vid Olof Palmes torg, och fick gå hem.
Hemma tog jag det bara lugnt, satt lite på msn, såg en halv film
och därefter drog jag och Anna till Ica Maxi på ärenden.
Satt hos Anna och slöade och nu snart ska jag och Maya se ett Lost avsnitt.

God natt på er där ute.

Mjau!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

god natt på dig med! :)

2009-02-19 @ 22:00:00
Postat av: Andréa

Godnatt, sov gott :)

2009-02-19 @ 22:10:18
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har ialf stått ut o vart där o d är strongt =) Sov gott ksk man ska säga fast nu är det nog rättare sagt god middag =P

2009-02-20 @ 13:10:50
URL: http://kramigaspittfire.bloggproffs.se
Postat av: Sabina

Idag var det sista dagen på praktiken :) Jag är imponerad av dig. Vet du vad jag tycker att du ska göra? :) Jag tycker att du ska belöna dig själv som har stått ut och varit där. Köp något som du tycker om. Antingen sötsak eller något annat. Så brukar jag göra, när jag tycker att jag har gjort en bra insats som gör att jag blir stolt över mig själv så belönar jag mig med något :)



Jag vet var du finns! Tack! Och du vet var jag finns! KRAMAR!

2009-02-20 @ 14:02:46
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0