Thuursday Gives Sunshine

Nu bloggar jag igen fast jag vet inte när det kommer att bli av nästa gång.
Min dator hemma funkar inte och inom kort ska jag lämna in den.
Så nu sitter jag på skolan och skriver. Jag är ganska så trött idag
fast sov ganska länge i alla fall men känner mig ganska alert
ändå med tanke på det fina vädret. Äntligen har solen kommit!
I tisdags så mötte jag Tim och vi umgicks lite. Det var
verkligen länge sedan då jag fick ligga i hans famn.
Igår så gjorde jag inte så mycket. Men jag var otroligt rastlös
men jag fixade och donade med olika ting.
Saknar min dator så mycket. Vill kunna sitta med mina texter,
musik och allt det dära! Buhu!

Nu är jag på skolan i alla fall. Jag är redan klar
har redan skickat en massa ansökningar och sådant.
Fast klart det finns väl säkert något man kan hitta men ville skriva av mig lite.
Jag mår hyfsat. Gör mitt bästa men som sagt ; jag kämpar på.
Idag så ska jag hjälpa Maya med lite olika saker och så ska
vinka av henne med en näsduk på stationen
Hon kommer tillbaka på söndag men jag ska vara med Tim ganska mycket nu.
Ikväll ska jag till Rynninge och se på film. Det är deras filmkväll idag halv nio som vanligt,
Hela helgen ska jag umgås med min älskling och får se vad vi hittar på.
Men jag ska försöka blogga nåt om jag får tillfälle och en dator till det.
Jag kommer inte in på msn på mobilen vilket är störande.
Men men det är bara att göra det bästa av situationen
om någon vill få tag på mig så skicka sms eller ring.
Jag har pengar till att svara.

Vill även be om ursäkt för min frånvaro
Innan datorn krascha var jag väldigt off men
det har jag inte varit för att vara elak eller nåt.

Tjös!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Blev lite orolig för dig :/ Du lever :D

Jag vet att du kämpar på, och du ska vara stolt över dig själv som kämpar på!

STOR KRAM PÅ DIG gumman!



2009-02-27 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0