Saturday: A Bowl Full Of Shit

Jag vill inte berätta så mycket om min lördag
men det var inte bra i alla fall.
Jag blev väldigt sårad idag.
Men tog åt mig just då
men just nu så är jag bara arg men det orkar jag inte vara hur länge
som helst ändå. Jag vet att det finns idioter
och jag är duktig på att stöta på dem, trött är jag på det
också. Men trångsynt är jag inte, jag har bara oturen
och jag kämpar som fan för att saker och ting ska vara så
bra som möjligt. Jag har kommit så långt här i livet
och det finns dem inte förstår det. Men det skiter jag i.
Huvudsaken är att jag själv vet det!
Jag är så trött på att folk ibland, men antar att det hör till livet.
Jag tänker inte sitta och vara ledsen över det
3 ord för livet : Det går vidare
Allting kommer fixa sig och ja, det är jävligt svårt just nu.
Men det är bara att kämpa även om det som har inträffat nu
är så otroligt onödigt och inte alls värt det.
Jag tänker aldrig stänga in mig, aldrig
och folk kanske inte förstår hur jag tänker eller vad jag tycker
och den anledningen är för att det finns dem som inte lyssnar
I livet gör man dumma val, och man lär sig av dem.
Tro det eller ej, men jag lär mig av dem.
Vad jag utsätter mig själv för har ingen med att göra
och jag tycker att jag klarar mig bra.
Det har hänt mig mycket men inte låter jag det
förstöra mitt liv. Jag skrattar fortfarande,
står, går, jag lever helt enkelt.
Jag är så trött att missuppfattas, men
jag tänker inte låta mig tryckas ner för det .
Jag förstår mer än vad folk tror
och jag behöver inte bevisa det .
Jag vet själv och har ingen anledning till
att förklara mig eller bevisa nåt.

"Problems are not stop signs
they are guidelines"

Kommentarer
Postat av: TinA

Heja på !

2009-02-22 @ 21:59:43
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0