Painted My Nails Black

Jag har precis målat naglarna svarta, vilket var evigheter sedan jag gjorde
Det var något som jag gjorde förut, det ser lite annorlunda ut men just nu vill jag ha det så
Det är inte någon slags fas jag har begett mig in i. Men jag försöker kväva smärtorna
jag känner i hjärtat och kroppen. Det går lite upp och ner med det. Men just nu gör det inte så ont.
Men jag känner det i hjärtat ändå.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är med mig. När jag stod ut på balkongen och rökte en cigg
så kändes på något vis lättare. Jag har egentligen inte börjat röka men gör det just nu.
Det kanske är en fas eller jag vet inte. Men huvudsaken att det är mitt sätt att bearbeta saker och ting på.
Men jag hoppas att saker och ting kommer att ordna sig snart.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, men antar att jag är överdrivet dramatiskt men pratade med en om det
och personen sa att jag inte var det utan att det är förståeligt . Efter allt som har hänt / händer så kan det bli så.
Kanske det är sant. Det jobbiga är dock att den det rör sig om inte förstår. Kommer den som det rör sig om
någonsin att förstå?  Jag tror inte det. 
Folk ser faktiskt inte hur stark jag är, visst det finns några som gör det och det är jag glad för.

Det jag behöver just nu är kärlek och närhet
förstår inte att det ska vara så svårt

Kommentarer
Postat av: Sabina

Gumman då! Det skär i mitt hjärta när jag läser din blogg. Ibland vet man inte riktigt vad som är fel på sig själv för man vill gärna ha svar men sanningen är - vi har inte alltid svar på sina egna jobbiga frågor, och det är jobbigt för man vill gärna ha svar på sina egna frågor så att man vet hur kan man göra nästa steg.



Vill du ses i veckan?! Jag kan bara ses på kvällarna förutom fredag då är jag ledig.

Kram

2009-02-23 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0